IT обслуговування серверів – це цілий комплекс технічних дій, операцій та заходів, котрі забезпечують безперебійну роботу сервера (uptime). Обслуговування може проводитись як щоденно, так і кілька разів на місяць. І ті, і інші дії необхідно виконувати за суворим регламентом, щоби не вплинути на доступність сервера. Своєчасне технічне обслуговування дозволяє вчасно виявляти різноманітні явні та приховані проблеми та загрози, й вчасно усунути їх.
Переваги проведення сервісного обслуговування беззаперечні. Регулярне дотримання простих кроків з технічного IT обслуговування серверів знижують ризик збоїв, а також зараження шкідливими програмами і інших неприємностей.
Апаратна підтримка серверів складається з комплексу робіт, пов’язаних з підбором обладнання та заміною комплектуючих. Також до цих робіт відноситься модернізація, організація приміщення для серверної і безперебійне живлення.
В офісах компаній і на підприємствах часто виникають різноманітні неполадки на фізичному рівні. Наприклад, стався перепад напруги і перегрівся компонент або відсутність живлення, неправильна конфігурація, відсутність актуальних драйверів і таке інше. В обов’язки системного інженера входить перевіряти усі технічні вузли на справність, виявляти та попереджувати будь-які неполадки з апаратною частиною (Hardware).
Програмна підтримка серверів – це обслуговування операційних систем та програмного забезпечення серверів. Сюди входить підтримка і супровід Linux/Windows, а такох усіх їх додатків, служб та сервісів.
В обов’язки системного інженера входить проаналізувати продуктивність і завантаженість системи, оптимізувати усі процеси вводу-виводу (I/O), перевірити записи реєстру, за необхідності провести відладку (debug), налаштувати усі системні компоненти, файли та файли конфігурації (conf, ini), зібрати статистику використання системи, налаштувати політики конфіденційності, сповіщення та реагування.
Програмна підтримка серверів – це щоденна клопітка праця, яка вимагає належної підготовки, знань і системності, а також концентрації, уважності, витримки та терпіння від адміністратора.
Технічний супровід серверів (Technical Support) – це регулярний професійний моніторинг серверів, який проводиться строго за регламентом і документацією та стандартами IT – ITIL, COBIT, ISO. Навіть якщо все працює, як швейцарський годинник, є ряд операцій обов’язкових до виконання в якості профілактичних.
Розглянемо деякі приклади:
Усі ці операції рекомендується проводити в неробочий час, коли сервер мінімально навантажений і знаходиться в бездії.
Віддалене системне адміністрування серверів – це вид дистанційного IT обслуговування через інтернет. Дозволяє швидко реагувати на всі проблеми і неполадки серверів. Вам не потрібно викликати фахівців, підбирати час прийому – усе вирішується дистанційно, що заощадить не тільки ваш час, але і гроші. Дистанційна авторизація IT експерта займе лічені хвилини, а виклик і виїзд за адресою може затягнутися на цілі години. Найголовніше вимоги для такого адміністрування – наявність безперервного, високошвидкісного Інтернет-з’єднання.
Ви можете замовити системне адміністрування в KR. Laboratories. Ми є майстрами дистанційного IT обслуговування і швидко вирішуємо будь-які проблеми – комплексно, якісно, з гарантією.
ПОДІЛИТИСЬ У СОЦМЕРЕЖАХ:
Заповніть, будь ласка, форму й наш спеціаліст зв’яжеться з Вами та надасть безкоштовну консультацію!
Вкажіть, будь ласка, контактний номер телефону. Наш менеджер миттєво зв’яжеться з Вами!