Close
KR. LABORATORIES
DIGITAL-ЛАБОРАТОРІЯ
ІТ-ТЕХНОЛОГІЙ
  • Створення WEB-сайтів

    Створення сайтів під ключ будь-якого
    типу та рівня складності

    SEO оптимізація і просування

    Оптимізація і просування веб-сайтів
    й додатків у пошукових системах

    Кібербезпека

    Кіберзахист, пентест, аудит, безпека
    IT систем, додатків, цифрових пристроїв

    IT аутсорсинг

    Експлуатація і обслуговування IT-систем,
    технічна підтримка 24/7

    Веб хостинг

    VPS/VDS хостинг для веб-сайтів,
    оптимізований під швидкодію та безпеку

    IT Академія

    Онлайн-курси, консультації, послуги репетитора,
    навчання IT-технологіям за різними напрямами

UK EN

IT аутсорсинг, системне адміністрування

Послуги з IT аутсорсингу

Послуги IT аутсорсингу

Адміністрування серверів

Адміністрування комп'ютерних мереж

Встановлення і налаштування ОС Windows

Обслуговування ПК і ноутбуків

Переваги нашого IT аутсорсингу

ІТ аутсорсинг (з англ. outsourcing) – це технічне обслуговування й адміністрування у сфері інформаційних технологій із залученням віддалених (позаштатних) спеціалістів. IT аутсорсинг допомагає автоматизувати бізнес процеси й водночас суттєво зменшити розходи компанії, наймаючи IT-фахівців тільки тоді, коли потрібно. Ми пропонуємо якісний та кваліфікований аутсорсинг на постійній основі, включаючи часткове і регулярне абонентське обслуговування.

Цілодобова підтримка

Ми надаємо комплексні професійні послуги для бізнесу і приватних осіб по моделі 24/7. На нас можна покластися у будь-який момент – ми завжди онлайн.

Методологія і стандарти

Ми не працюємо “на колінці”, а чітко притримуємося світових вимог й методологій ведення IT проєктів: Agille, Scrum, Kanban, ITIL, ISO9001/27001, COBIT, NIST.

Досвідчені фахівці

Наші фахівці – бакалаври, магістри, доктора комп’ютерних наук. Пройшли стажування та отримали сертифікацію у провідних IT-компаніях світу: IBM, Microsoft, Amazon, Google.

Технологічний стек

Ми охоплюємо та підтримуємо увесь сучасний технологічний стек: IT Engineering, Frontend, Backend, DevOps, TechOps, SecOps, QA, IT Technical Support, Help/Service Desk.

Ціни на IT аутсорсинг

🚀 Не знайшли бажаної послуги? Ми допоможемо! Підберемо потрібне IT-рішення, відштовхуючись від ваших побажань, цілей та завдань. Оцінимо Ваш проєкт та підготуємо кращу пропозицію за доступною для ціною, орієнтуючись на результат!

Як ми працюємо?

1

Отримуємо та опрацьовуємо заявку

Ви залишаєте заявку на нашому сайті. Після цього менеджер вам зателефонує для уточнення усіх питань та надасть безкоштовну консультацію щодо відповідної послуги.

2

Формуємо комерційну пропозицію

На основі наданої вами інформації, ми формуємо індивідуальну комерційну пропозицію під ваш проєкт, що міститиме покроковий план робіт, терміни виконання та їх вартість.

3

Укладаємо договір

Після того як КП погоджено, укладаємо договір, у якому обома сторонами прописуються усі умови виконання проєкту, а також ті чи інші особливості, деталі та нюанси.

4

Складаємо технічне завдання

Після того, як договір укладено, ми офіційно приступаємо до проєкту - складаємо детальне технічне завдання (ТЗ) та віддаємо його на реалізацію нашим IT спеціалістам.

5

Реалізуємо проєкт

Команда фахівців приймає в роботу проєкт і працює згідно погодженого дедлайну. Вся робота відстежується у таск-трекерах. Клієнт може вносити корективи чи зауваження, якщо це передбачено договором.

6

Надаємо технічний супровід

Після того як проєкт завершено і він пройшов етап тестування, ми здаємо його клієнту і надаємо відповідний технічний супровід, згідно договору.

Наші сертифікати

< Відповідність міжнародним стандартам та вимогам >

Найпоширеніші запитання

Так, ми надаємо ІТ-сервіс з гарантією. Клієнт на протязі 3-х днів після здачі замовлення в експлуатацію повинен ретельно все перевірити і у разі неполадок зробити запит у наш сервіс та викликати технічну групу. Наші спеціалісти безкоштовно перевірять всі налаштування та конфігурацію пристрою/програмного продукту, продіагностують його. А у випадку, якщо користувач звернувся після 3-х днів з моменту здачі замовлення в експлуатацію – ми проведемо базову діагностику. Якщо вона покаже, що користувач самотужки вніс зміни та порушив роботу пристрою/програмного продукту – доведеться оплатити надання послуг. Якщо замовник є постійним клієнтом – надається знижка.

Так. Однією із наших переваг є якісний та надійний дистанційний аутсорсинг. 80% проблем вирішуються дистанційно. Деякі з наших послуг ми надаємо повністю віддалено, наприклад: адміністрування операційних систем і баз даних, діагностика і налаштування інтернет-мереж, обслуговування серверів та CRM систем, розгортання хмарної інфраструктури, встановлення програмного забезпечення, консультації тощо. Для цього ми застосовуємо сучасні технології та кращі програмні рішення.

Ми не позиціонуємо себе як компанія, яка займається ремонтом мобільних пристроїв. Такі послуги входять в спектр інших компаній, які займаються виключно апаратним обслуговуванням смартфонів. Ми можемо провести аудит та налаштування операційної системи вашого мобільного пристрою, встановити програмне забезпечення, здійснити антивірусний захист та засоби батьківського контролю, а також інші заходи на програмному рівні.

Замовити IT аутсорсинг

Ми доступні щоденно

0
Цікаво почути Вашу думку!x
Замовити консультацію

Заповніть, будь ласка, форму й наш спеціаліст зв’яжеться з Вами та надасть безкоштовну консультацію!

Отримати комерційну пропозицію
Замовити дзвінок

Вкажіть, будь ласка, контактний номер телефону. Наш менеджер миттєво зв’яжеться з Вами!

Оформити заявку