Close

ІТ підтримка

Що таке IT підтримка?

IT підтримка (англ. Technical IT Support) – це комплекс заходів, практик і методів, спрямованих на забезпечення технічної справності об’єктів ІТ-інфраструктури, комп’ютеризованих та інформаційних систем, електронних ресурсів, апаратного і програмного забезпечення.

Технічна підтримка ІТ включає такі 4 функції як:

  1. Адміністрування – контроль,  і моніторинг усіх процесів ІТ-системи або інфраструктури в режимі 24/7. Управління системними журналами і подіями. Реагування на інциденти.
  2. Обслуговування – діагностика, конфігурація, пошук та усунення несправностей, вирішення будь-яких технічних завдань.
  3. Налагодження – тестування, дебаггінг, реверс аналіз, форензика, оптимізацію ІТ-систем.
  4. Інтеграція – проєктування, покращення, вдосконалення, розширення, впровадження нових рішень і технологій.

Технології постійно змінюються і активно розвиваються, тому кваліфікована технічна підтримка є запорукою успішності будь-якого ІТ-ресурсу, об’єкту, системи.

Компанія KR. Laboratories є професіоналами у сфері надання технічної підтримки і допоможе розв’язати будь-яку проблему чи задачу. У роботі дотримуємося міжнародних практик і стандартів, таких як: ITIL, COBIT, PRINCE, ISO 27001/9001, PCI-DSS, HIPAA та ін. Засвідчуємо наявність сертифікатів від таких постачальників як: Google, Microsoft, IBM, Oracle та ін.

Нижче пропонуємо ознайомитись з повним переліком пакетів наших послуг.

Послуги IT підтримки

Усунення багів, помилок, вірусів

Пошук, сканування, виявлення та оперативне усунення будь-яких проблем, вразливостей, недоліків та несправностей, пов'язаних з електронними ресурсами та інформаційними системами: сайтами, додатками, серверами, базами даних. Лікування веб-застосунків і електронних систем, ліквідація шкідливого коду, встановлення файєрволів та антивірусних систем для комплексного захисту.

Оновлення, резервне копіювання, відновлення

Оновлення програмного забезпечення і усіх компонентів, модулів, плагінів інформаційних систем та електронних ресурсів. Створення точок відновлення. Регулярне резервне копіювання, архівація, зберігання і синхронізація даних в хмарних сховищах (cloud storage). Відновлення інформації з архівів, дампів, бекапів (restore).

Підбір, встановлення і налаштування ПЗ

Пошук програмного забезпечення на будь-який смак. Покупка, встановлення, налаштування додатків та програм для різноманітних платформ і систем. Пошук, інсталяція драйверів для комп'ютерних пристроїв. Підбір офісних, сервісних, мультимедіа, навчальних, безкоштовних (GNU / OpenSource) програм та утиліт.

Обслуговування операційних систем

Встановлення і налаштування операційних систем Windows - Windows XP, Windows 7, Windows 10 та Linux - Ubuntu LInux, Linux Mint, OpenSuse Linux, Kali Linux, Parrot Linux та інших для різних професійних цілей і задач, домашнього користування. Усунення будь-яких помилок, конфліктів, пов'язаних з операційними системами. Чистка, сканування, дефрагментація, шифрування даних.

Обслуговування і адміністрування серверів

Розгортання і конфігурація віртуальних VPS/VDS, виділених Dedicated серверів під управлінням Linux - CentOS, Debian, Red Hat, Rocky Linux, Alma Linux та ін. Налаштування серверного середовища, конфігурація мережевих інтерфейсів та системних файлів, встановлення хостинг панелей - CyberPanel / Hestia / Vesta CP, централізованої аналітики - Zabbix / Graffana. Запуск поштових (MAIL) і файлових серверів (WebDAV).Тюнинг веб-серверів: Apache, LiteSpeed, NGINX. Аналіз логів, сервісне обслуговування.

Встановлення і налаштування CMS

Встановлення та налаштування будь-яких CMS систем, наприклад: WordPress, Joomla, Drupal, OpenCart, phpBB та інших. Підбір компонентів, модулів, плагінів для різних задач. Налагодження CMS, усунення помилок в роботі, підвищення швидкості, ефективності, надійності. Оновлення, очищення, оптимізація, кешування, захист.

Налагодження мережевих пристроїв

Підбір, підключення, налагодження і налаштування роутерів, модемів, мікротіків, IoT-пристроїв, IP-камер, Wi-Fi систем, мережевих IPS/IDS-систем різних моделей та виробників. Проєктування і розгортання систем розумного дому Smart House та їх адміністрування. Вирішення будь-яких проблем з мережевим обладнанням. Налаштування інтернету. Комутація, маршрутизація, LAN, VPN, NAT, TCP/IP.

Обслуговування і налаштування мобільних пристроїв

Налаштування мобільних девайсів, смартфонів, гаджетів, кишенькових ПК. Встановлення, налагодження, оптимізація операційної системи Android. Розблокування і отримання root-прав для різних смартфонів: Samsung, Lenovo, Xiaomi та ін. Підбір та встановлення необхідних APK-додатків, шифрування і захист. Пошук вірусів, вразливостей, їх вилучення. Налаштування батьківського контролю.

Віртуальний IT помічник

Віртуальний онлайн-помічник, асистент, радник, менеджер, ІТ-директор, virtual CISO, Help Desk агент. Віддалене адміністрування пристроїв, ресурсів, систем. Технічний супровід і управління бізнес-процесами. Приватні консультації, навчання, аналітичні звіти, ведення переговорів з партнерами і контрагентами. Рекомендації, поради, підготовка рішень та ідеї. Допомога у виконанні будь-яких ІТ-завдань, комунікація в месенджерах і соцмережах. Підключення по TeamViewer і AnyDesk.

Віддалене адміністрування інфраструктури, офісів, робочих місць

Адміністрування ІТ ресурсів та об'єктів компаній, організацій, підприємств, установ (TechOps). Дистанційна технічна підтримка, віддалене підключення та консультація співробітників у вирішенні задач. Обслуговування кінцевих точок, робочих місць, встановлення і оновлення софту. Налагодження та підтримка мереж і серверного устаткування. Модернізація і розширення комп'ютерної системи компанії.

Адміністратор Linux

Фахівець з адміністрування операційної системи Linux. Встановлення, налагодження, підтримка роботи Linux різних версій, постачальників, дистриб'ютивів. Встановлення / видалення програм. Конфігурація, віртуалізація, контейнеризація, оркестрація. Балансування навантаження, тюнинг, оптимізація споживання ресурсів. Написання Bash-скриптів. Керування утилітами командного рядка. Моніторинг логів і усунення збоїв, управління інцидентами.

Обслуговування веб-сайтів

Повний комплекс адміністрування і обслуговування сайтів будь-якого типу і складності - самописні, корпоративні, лендінги, портали, персональні, інтернет-магазини, онлайн-сервіси, сайти на CMS. Доопрацювання, верстка шаблонів, веб-дизайн, тестування, адаптація під мобільні пристрої, пошукова оптимізація і покращення швидкості завантаження. Редагування HTML/CSS/JS/PHP коду. Перенесення сайтів на інший хостинг або сервер.

Переваги IT підтримки

Підвищення продуктивності і ефективності
Стабільна і безвідмовна робота
Зменшення фінансових витрат
Мінімізація ризиків та збитків

Постійна допомога фахівця

Досягнення корпоративних цілей і задач
Операційна гнучкість й мобільність
Швидке впровадження технологій
Швидке вирішення будь-яких проблем

Наші сертифікати

Як ми працюємо?

1 крок

Отримуємо заявку

Ви залишаєте заявку на нашому сайті. Наш спеціаліст зв'яжеться з вами та надішле електронний бриф, щоби краще зрозуміти ваші цілі, завдання, побажання та очікування від співпраці.

2 крок
Формуємо КП

На основі попереднього брифу, ми проводимо поверхневу оцінку вашої ІТ-інфраструктури та формуємо комерційну пропозицію. КП міститиме усі особливості надання послуги, включаючи точну вартість.

3 крок
Укладаємо договір

Укладаємо двосторонній договір, у якому прописуються будь-які деталі та умови виконання проєкту, фінансові взаємовідносини, технічні доступи, відповідальність і пункт про нерозголошення інформації (NDA).

4 крок
Надаємо послуги

Надаємо послуги, відповідно до обраного вами пакету. Можемо надавати разову, абонентську, цілодобову підтримку. На всі роботи даємо гарантію.

Зв'язатись з нами

Напишіть, обговоримо ваш проєкт.

Замовити консультацію
Отримати комерційну пропозицію
Оформити заявку
Замовити дзвінок

Вкажіть, будь ласка, контактний номер телефону. Наш менеджер миттєво зв’яжеться з Вами!