Close

ІТ підтримка

Технічна підтримка

Що таке IT підтримка?

IT підтримка (англ. Technical IT Support) – це комплекс заходів, практик і методів, спрямованих на забезпечення технічної справності об’єктів ІТ-інфраструктури, комп’ютеризованих та інформаційних систем, електронних ресурсів, апаратного і програмного забезпечення. 

Технічна підтримка ІТ включає такі 4 функції як:

  1. Адміністрування – контроль,  і моніторинг усіх процесів ІТ-системи або інфраструктури в режимі 24/7. Управління системними журналами і подіями. Реагування на інциденти.
  2. Обслуговування – діагностика, конфігурація, пошук та усунення несправностей, вирішення будь-яких технічних завдань.
  3. Налагодження – тестування, дебаггінг, реверс аналіз, форензика, оптимізацію ІТ-систем.
  4. Інтеграція – проєктування, покращення, вдосконалення, розширення, впровадження нових рішень і технологій.

Технології постійно змінюються і активно розвиваються, тому кваліфікована технічна підтримка є запорукою успішності будь-якого ІТ-ресурсу, об’єкту, системи.

Компанія KR. Laboratories є професіоналами у сфері надання технічної підтримки і допоможе розв’язати будь-яку проблему чи задачу. У роботі дотримуємося міжнародних практик і стандартів, таких як: ITIL, COBIT, PRINCE, ISO 27001/9001, PCI-DSS, HIPAA та ін. Засвідчуємо наявність сертифікатів від таких постачальників як: Google, Microsoft, IBM, Oracle та ін.

Нижче пропонуємо ознайомитись з повним переліком пакетів наших послуг.

Послуги IT підтримки

Усунення багів, помилок, вірусів

Пошук, сканування, виявлення та оперативне усунення будь-яких проблем, вразливостей, недоліків та несправностей, пов'язаних з електронними ресурсами та інформаційними системами: сайтами, додатками, серверами, базами даних. Лікування веб-застосунків і електронних систем, ліквідація шкідливого коду, встановлення файєрволів та антивірусних систем для комплексного захисту.

Оновлення, резервне копіювання, відновлення

Оновлення програмного забезпечення і усіх компонентів, модулів, плагінів інформаційних систем та електронних ресурсів. Створення точок відновлення. Регулярне резервне копіювання, архівація, зберігання і синхронізація даних в хмарних сховищах (cloud storage). Відновлення інформації з архівів, дампів, бекапів (restore).

Підбір, встановлення і налаштування ПЗ

Пошук програмного забезпечення на будь-який смак. Покупка, встановлення, налаштування додатків та програм для різноманітних платформ і систем. Пошук, інсталяція драйверів для комп'ютерних пристроїв. Підбір офісних, сервісних, мультимедіа, навчальних, безкоштовних (GNU / OpenSource) програм та утиліт.

Обслуговування операційних систем

Встановлення і налаштування операційних систем Windows - Windows XP, Windows 7, Windows 10 та Linux - Ubuntu LInux, Linux Mint, OpenSuse Linux, Kali Linux, Parrot Linux та інших для різних професійних цілей і задач, домашнього користування. Усунення будь-яких помилок, конфліктів, пов'язаних з операційними системами. Чистка, сканування, дефрагментація, шифрування даних.

Обслуговування і адміністрування серверів

Розгортання і конфігурація віртуальних VPS/VDS, виділених Dedicated серверів під управлінням Linux - CentOS, Debian, Red Hat, Rocky Linux, Alma Linux та ін. Налаштування серверного середовища, конфігурація мережевих інтерфейсів та системних файлів, встановлення хостинг панелей - CyberPanel / Hestia / Vesta CP, централізованої аналітики - Zabbix / Graffana. Запуск поштових (MAIL) і файлових серверів (WebDAV).Тюнинг веб-серверів: Apache, LiteSpeed, NGINX. Аналіз логів, сервісне обслуговування.

Встановлення і налаштування CMS

Встановлення та налаштування будь-яких CMS систем, наприклад: WordPress, Joomla, Drupal, OpenCart, phpBB та інших. Підбір компонентів, модулів, плагінів для різних задач. Налагодження CMS, усунення помилок в роботі, підвищення швидкості, ефективності, надійності. Оновлення, очищення, оптимізація, кешування, захист.

Налагодження мережевих пристроїв

Підбір, підключення, налагодження і налаштування роутерів, модемів, мікротіків, IoT-пристроїв, IP-камер, Wi-Fi систем, мережевих IPS/IDS-систем різних моделей та виробників. Проєктування і розгортання систем розумного дому Smart House та їх адміністрування. Вирішення будь-яких проблем з мережевим обладнанням. Налаштування інтернету. Комутація, маршрутизація, LAN, VPN, NAT, TCP/IP.

Обслуговування і налаштування мобільних пристроїв

Налаштування мобільних девайсів, смартфонів, гаджетів, кишенькових ПК. Встановлення, налагодження, оптимізація операційної системи Android. Розблокування і отримання root-прав для різних смартфонів: Samsung, Lenovo, Xiaomi та ін. Підбір та встановлення необхідних APK-додатків, шифрування і захист. Пошук вірусів, вразливостей, їх вилучення. Налаштування батьківського контролю.

Віртуальний IT помічник

Віртуальний онлайн-помічник, асистент, радник, менеджер, ІТ-директор, virtual CISO, Help Desk агент. Віддалене адміністрування пристроїв, ресурсів, систем. Технічний супровід і управління бізнес-процесами. Приватні консультації, навчання, аналітичні звіти, ведення переговорів з партнерами і контрагентами. Рекомендації, поради, підготовка рішень та ідеї. Допомога у виконанні будь-яких ІТ-завдань, комунікація в месенджерах і соцмережах. Підключення по TeamViewer і AnyDesk.

Віддалене адміністрування інфраструктури, офісів, робочих місць

Адміністрування ІТ ресурсів та об'єктів компаній, організацій, підприємств, установ (TechOps). Дистанційна технічна підтримка, віддалене підключення та консультація співробітників у вирішенні задач. Обслуговування кінцевих точок, робочих місць, встановлення і оновлення софту. Налагодження та підтримка мереж і серверного устаткування. Модернізація і розширення комп'ютерної системи компанії.

Адміністратор Linux

Фахівець з адміністрування операційної системи Linux. Встановлення, налагодження, підтримка роботи Linux різних версій, постачальників, дистриб'ютивів. Встановлення / видалення програм. Конфігурація, віртуалізація, контейнеризація, оркестрація. Балансування навантаження, тюнинг, оптимізація споживання ресурсів. Написання Bash-скриптів. Керування утилітами командного рядка. Моніторинг логів і усунення збоїв, управління інцидентами.

Обслуговування веб-сайтів

Повний комплекс адміністрування і обслуговування сайтів будь-якого типу і складності - самописні, корпоративні, лендінги, портали, персональні, інтернет-магазини, онлайн-сервіси, сайти на CMS. Доопрацювання, верстка шаблонів, веб-дизайн, тестування, адаптація під мобільні пристрої, пошукова оптимізація і покращення швидкості завантаження. Редагування HTML/CSS/JS/PHP коду. Перенесення сайтів на інший хостинг або сервер.

Які переваги дає ІТ підтримка?

Стабільна безвідмовна робота

Підвищення продуктивності і ефективності

Зменшення фінансових витрат

Постійний зв'язок з IT спеціалістом

Мінімізація простою та ризиків

Досягнення поставлених цілей і задач

Операційна гнучкість і мобільність

Швидке вирішення будь-яких завдань

Оперативне впровадження технологій

Відповідність стандартам

Наші сертифікати

Як ми працюємо?

1 крок

Отримуємо заявку

Ви залишаєте заявку на нашому сайті і ми вас консультуємо. Наш спеціаліст у відповідь надішле бриф до заповнення, щоби ми могли краще зрозуміти ваші потреби, цілі, очікування.

2 крок

Визначаємо вартість та складаємо план роботи

На основі брифу, формуємо цінову пропозицію під ваш проєкт та бюджет. КП міститиме деталі співробітництва, покроковий план роботи і терміни виконання.

 

3 крок

Укладаємо договір

Укладаємо договір про нерозголошення (NDA) та угоду про рівень надання послуг (SLA). Таким чином кожна із сторін несе відповідальність й зобов’язується сумлінно дотримуватися визначених умов співпраці.

4 крок

Надаємо послуги

Надаємо послуги, відповідно до обраного вами пакету. Можемо надавати разову, абонентську, цілодобову підтримку. На всі роботи даємо гарантію.

Замовити IT підтримку

Оформити заявку
Отримати комерційну пропозицію
Замовити консультацію

Заповніть, будь ласка, форму й наш спеціаліст зв’яжеться з Вами та надасть безкоштовну консультацію!

Замовити дзвінок

Вкажіть, будь ласка, контактний номер телефону. Наш менеджер миттєво зв’яжеться з Вами!