Close

Що таке обслуговування та експлуатація комп’ютеризованих систем?

Обслуговування та експлуатація комп’ютеризованих систем – це комплекс заходів, спрямованих на забезпечення стабільного та безвідмовного функціонування комп’ютерної інфраструктури, IT систем, програмного забезпечення і додатків, периферійного і мережевого обладнання.

Зміст статті

Абонентське обслуговування комп'ютерів та IT систем

Абонентське обслуговування комп'ютерів

Абонентське обслуговування – це вид послуги, в рамках якої IT спеціаліст (аутсорсер) бере під свій контроль на щомісячне або щоденне обслуговування визначену (за домовленістю) кількість одиниць комп’ютерної техніки. 

Абонентське обслуговування дозволяє оперативно вирішувати будь-які технічні проблеми, пов’язані з комп’ютеризованими системами. Воно корисне тим, що власник малого або середнього бізнесу завжди застрахований від будь-яких несправностей та втрат і ризиків, що можуть проявитись у результаті. 

Перелік IT послуг, що надаються в рамках абонентського обслуговування комп’ютеризованих систем:

  • Встановлення операційних систем та їх налаштування
  • Встановлення програмного забезпечення: системного, прикладного, сервісного, антивірусного та ін.
  • Кіберзахист: операційних систем, серверів, хмарних платформ, веб-застосунків та програмного забезпечення від шпигунських та зловмисних програм, шифрувальників, шкідливого коду, несанкціонованого доступу. Встановлення і налаштування систем спостереження та аналітики, фаєрволу, міжмережевих екранів, брандмауерів. Регулярна діагностика систем і тестування;
  • Сервісне апаратне обслуговування, оновлення драйверів, усунення проблем з пристроями, апгрейд, монтаж електроніки та інше;
  • Налагодження і забезпечення оптимального функціонування робочих станцій – системне адміністрування і моніторинг;
  • Налагодження і регулярне адміністрування термінальних серверів;
  • Налагодження і підтримання працездатності віртуальних серверів;
  • Підключення до мережі Інтернет: Wi-Fi, Ethernet, 4G/5G та ін.;
  • Адміністрування та обслуговування IoT-пристроїв (інтернету речей);
  • Періодична перевірка працездатності інтернет-мережі та корекція її роботи;
  • Забезпечення безперебійної роботи Інтернет-з’єднань робочих станцій;
  • Організація розмежування прав доступу користувачів;
  • Налагодження роботи поштових серверів та відправки електронної пошти на будь-яких електронних гаджетах;
  • Організація і регулярне обслуговування відмовостійких систем;
  • Налагодження та обслуговування клієнтських або хмарних Cloud-платформ: SaaS, PaaS, IaaS;
  • Виїзди в офіс до клієнта для контролю і корекції стану систем;
  • Термінові виїзди в офіс за запитом замовника.

До переліку обов’язкового обслуговування також входить офісне периферійне обладнання: сканери, принтери, відеопроєктори, точки доступу та багато іншого. Ця техніка вимагає постійного догляду і контролю поточного стану. Від обслуговуючої організації може знадобитися оцінити ресурс, що залишився, провести при необхідності апаратний або програмний апгрейд або IT аудит, а також підібрати заміну обладнання, яке застаріло або вийшло з ладу.

Мережева інфраструктура теж потребує постійної уваги. Постійно з’являються нові технології, що дозволяють організувати її роботу більш ефективно. Підвищуються вимоги до інформаційної безпеки. Нові методи злому мереж змушують робити регулярні оновлення антивірусного програмного забезпечення, встановлювати системи запобіганню несанкціонованому мережевому проникненню – IPS/DLP системи. Перехід на хмарні рішення і технології вимагає підтримки 24/7 в актуальному стані усі технічні вузли системи.

Планові і профілактичні роботи

Обслуговування ПК

Профілактичні роботи дозволяють знизити ймовірність неполадок в комп’ютеризованих системах, а також унеможливити будь-які збитки, котрі можуть бути понесені.

Планові профілактичні роботи включають:

  • Вимірювання напруги, температури, подачі живлення;
  • Контроль працездатності техніки і її вразливих елементів;
  • Заміна зношених деталей;
  • Сервісна чистка обладнання від забруднень;
  • Заміна термопасти;
  • Антивірусне сканування;
  • Оновлення ПЗ;
  • Резервне копіювання даних (backup);
  • Відновлення заводських налаштувань;
  • Перепрошивка BIOS;
  • Перевірка жорстких дисків на биті сектори, дефрагментація;
  • Перевірка оперативної пам’яті на помилки (ОЗП);
  • Архівація та створення точок відновлення ОС.
Профілактичне обслуговування ПК

Як замовити абонентське обслуговування комп'ютеризованих систем?

Абонентське обслуговування можна замовити у нас в KR. Laboratories – професійно займаємося профілактикою комп’ютерних пристроїв та IT-інфраструктури більш як 8 років. Впроваджуємо тільки сучасні рішення. Максимальна наполегливість та висока клієнтоорієнтованість роблять нас фаворитами на ринку IT обслуговування. 

Чому вигідніше замовляти обслуговування комп’ютеризованих систем саме у нас?

Ми всі роботи проводимо з гарантією. Оплата проводиться по факту виконаних робіт. У нас найнижчі ціни на ринку IT обслуговування в Україні. Усі експерти KR.Laboratories є перевіреними фахівцями, які пройшли сертифікацію, згідно міжнародних стандартів якості. 

Решта переваг:

  • Чималий досвід, заснований на вирішенні безлічі завдань різної складності;
  • Наявність професійного обладнання та спеціального ПЗ для сервісного обслуговування;
  • Цілодобова технічна підтримка в режимі 24/7;
  • Безкоштовні консультації;
  • Проводимо  при потребі навчання;
  • Широкий спектр послуг – охоплюємо повністю всю IT інфраструктуру.


Як оформити надання послуг по обслуговуванню комп’ютерів?

Це можна зробити різними способами. Найпростіший – перейти за посиланням нижче та сформувати заявку. Наші менеджери миттєво зв’яжуться з вами. Ви, як клієнт, маєте можливість обрати окремі послуги або замовити одразу пакет послуг зі знижкою.

IT аутсорсинг

ПОДІЛИТИСЬ У СОЦМЕРЕЖАХ:

5 1 голос
Рейтинг статті
Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Цікаво почути Вашу думку!x
Отримати комерційну пропозицію
Оформити заявку
Замовити консультацію

Заповніть, будь ласка, форму й наш спеціаліст зв’яжеться з Вами та надасть безкоштовну консультацію!

Замовити дзвінок

Вкажіть, будь ласка, контактний номер телефону. Наш менеджер миттєво зв’яжеться з Вами!